Collectiviteitskorting Centraal Beheer voor leden van KBO-Brabant

De Koepel Gepensioneerden heeft voor de aangesloten ledenverenigingen aantrekkelijke afspraken gemaakt met Centraal Beheer voor collectiviteitskorting op verzekeringen. Hoe groter de ledenvereniging, hoe hoger de korting. KBO-Brabant is de grootste ledenvereniging van de Koepel Gepensioneerden en voor onze leden liggen de kortingen daarom op het hoogste niveau. Deze gelden ook voor uw bestaande verzekeringen bij Centraal Beheer.

De kortingen voor leden van KBO-Brabant bedragen in 2021:

Vervoer

• Auto 10% korting
  • Motor 10% korting
  • Camper 5% korting
  • Caravan 5% korting

Wonen

• Opstal 8% korting
  • Inboedel 8% korting
  • Kostbaarheden buitenshuis 8% korting
  • Aansprakelijkheid 8% korting
  • Ongevallen 8% korting

Diverse

• Rechtsbijstand 5% korting
  • Doorlopende Reisverzekering 5% korting
  • Bootverzekering (pleziervaartuig) 5% korting

Momenteel wordt op de website van Centraal Beheer een speciale kortingspagina gemaakt voor leden van KBO-Brabant. Houd daarom deze pagina in de gaten voor de link naar de speciale website van Centraal Beheer en het nummer van KBO-Brabant dat u nodig hebt om de korting te verkrijgen.

Let op! Centraal Beheer spreekt niet van collectiviteitsnummer maar van werkgeversnummer.