Zorgverzekering VGZ exclusief voor leden

Als lid van onze vereniging krijgt u korting op een zorgverzekering van VGZ. U heeft daarvoor uw lidmaatschapsnummer nodig (dat staat op uw ledenpas) en het collectiviteitsnummer.

Informatie over de periode 2022
Klik hier naar de website van VGZ over de kortingen voor 2022.

Declareer uw lidmaatschap van KBO-Brabant in 2022!
Bent u aanvullend verzekerd bij VGZ via het collectief van KBO-Brabant? Dan krijgt u het lidmaatschap van KBO-Brabant vergoed tot een maximum van 25 euro. Ook in 2022 geldt dit weer!

Declareren lidmaatschap in 2022
Ga hier naar de pagina over 2022. U kunt pas ná 1 januari een declaratie indienen. Op 1 januari 2022 zullen wij op die pagina een link plaatsen voor een formulier dat u daarvoor nodig heeft.

Zorgverzekering CZ exclusief voor leden

Uit uw aanvullende verzekering Leden vergoeden wij maximaal € 25,- per jaar voor de lidmaatschapskosten. U kunt de rekening op een gebruikelijke manier bij ons declareren. Hebt u geen rekening? Dan kunt u een lidmaatschapsbrief of brief voor verlenging naar ons opsturen. Een afschrift van een bankrekening is niet voldoende.